Dende o Equipo de biblioteca cremos firmemente no poder la lectura para mellorar a realidade na que vivimos e para erradicar a violencia como ferramenta de comunicación: a necesidade de formar lectores críticos que sexan capaces de respectar a diversidade e de apreciala ten que ser un obxectivo primordial dentro do labor educativo do século XXI.
E iso é o que nos move e o que nos anima a presentarvos a posibilidade de usar a publicidade -un clásico xa no labor de Curtisbiblio- como ferramenta para sensibilizar ao alumnado na necesidade de valorar e respectar a diversidade de xénero para crear unha sociedade máis xusta e sensible.
A maneira de introdución, animámosvos a que vexades este vídeo de Pharma Mundi, onde se presentan de xeito ben curioso as tarefas que na vida desenvolven homes e mulleres:
Pois, á vista disto, cómpre ter en conta que as marcas publicitarias teñen moi distintas sensibilidades cara á diversidade de sexo. Comprobádeo vós mesmos lendo críticamente estas mensaxes, onde a presenza de ESTEREOTIPOS DE XÉNERO é pouco menos que incrible:
https://www.youtube.com/watch?v=XEaq54K-tPI (SUZUKI BALENO)
https://www.youtube.com/watch?v=GQ3lRMoro_Y (INVICTUS , PACO RABANNE)
Notades algo diferente respecto a estas que vos ofrecemos agora?
https://www.youtube.com/watch?v=-rf7khCkhGk (LE TRÈFLE, PAPEL HIGIÉNICO)
https://www.youtube.com/watch?v=J87qcOQjRCE (PIZZA TARRADELLAS)
Afortunadamente, o aprecio da diversidade como algo normal e enriquecedor dentro da sociedade forma parte da ideoloxía dunha parte do mundo publicitario:
https://www.youtube.com/watch?v=DOctwr5McJc (COCA COLA)
https://www.youtube.com/watch?v=ly30pJmII8M (AIPAD AIR I)
https://www.youtube.com/watch?v=tgXR7YxCIvM (AIPAD AIR 2)
https://www.youtube.com/watch?v=cDsVTJRRL4s ( VIVAMOS COMO GALEGOS, GADIS, 2017)
Empuxemos nesta última dirección: quizais consigamos que no futuro o Día Internacional contra a violencia de Xénero xa non teña razón de ser.
Ningún comentario:
Publicar un comentario